Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési Feltételek

1. A WEBÁRUHÁZ ÜZEMELTETŐJE

CÉGNÉV: Glittercocktail Kft.
CÉGJEGYZÉKSZÁM: 07 09 032636
SZÉKHELY: 2463 Tordas Sport utca 26.
ADÓSZÁM: 29257108-2-07
KÖZÖSSÉGI ADÓSZÁM: HU29257108
SZÁMLAVEZETŐ BANK:  Raiffeisen BANK
BANKSZÁMLASZÁM (IBAN): HU76 1201 1351 0176 8324 0010 0000

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
TELEFON +36 30 294 2610
E-MAIL: glittercocktailkft@gmail.com
NYITVA TARTÁS: HÉTFŐ - PÉNTEK 9:00 - 17:00

2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK  KÖRE

Webáruházunk elsősorban műkörömépítéshez köthető termékek forgalmazásával foglalkozik. A termékek átvételére csomagmegőrző pontokon, vagy futárszolgálattal házhoz szállítva van lehetőség.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: Hétfő - Péntek 9:00 - 17:00.

A megjelenített árak forintban értendők és tartalmazzák a fizetendő ÁFA-t, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

3. MEGRENDELÉS

A glitter.hu webáruházban a vásárlás történhet regisztráció után vagy egyszerű gyorsvásárlóként. Vásárló minden esetben elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta, az abban foglaltakkal egyetért, és kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztráció/vásárlás során valós adatokat ad meg. Amennyiben a Vásárló elmulasztja ezen kötelezettségét, vagy valótlan adatokat közöl (például hibás e-mail vagy szállítási cím, vagy olyan telefonszámot ad meg, melyen nem érhető el), jogosultak vagyunk a szerződéstől elállni, annak teljesítését megtagadni és a megrendelést előzetes jelzés nélkül törölni.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a fentiektől függően részben vagy egészében visszautalásra kerül a vételár az összeg küldőjének részére.

A megrendeléseket mindig automatikus emailben igazoljuk vissza. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a megadott elérhetőségeken. A megrendelő adatainak utólagos módosítására csak ügyfélszolgálatunkon keresztül e-mailben vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a rendelése még nem került feldolgozásra.

Szállítási címet csak akkor szükséges megadnia, ha az számlázási címétől eltér. Ellenkező esetben a webáruház a számlázási címet veszi alapul minden rendelés esetén. A napközbeni telefonszám közlése azért fontos, mert sürgős információk mellett (pl. esetleges, fel nem tüntetett készlethiány vagy hibásan szereplő készlet mennyiség) adott esetben a kiszállítás időpontját is telefonon egyeztetjük a megrendelővel. Amennyiben telefonon nem tudjuk felvenni a kapcsolatot, a termékek szállítási ideje meghosszabbodhat.

Vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy amennyiben adataiban változás következik be, ezen változásokat haladéktalanul átvezeti a honlapon regisztrációjában, illetve erről más megfelelő módon haladéktalanul értesíti ügyfélszolgálatunkat.

4. ADATVÉDELEM

A regisztráció során megadott adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint megőrizzük és bizalmasan kezeljük. A rendelés során megadott adatai a futárszolgálat részére csak a kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra. Pontos és minden részletre kiterjedő a Adatvédelmi Tájékoztatónkat itt találja: https://www.glitter.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44

5. RENDELÉS

A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan azonnal visszaigazolja a regisztrációja során megadott email címre. A megrendelés rögzítéséről és annak aktuális státuszáról emailben küldünk tájékoztatást. Bármilyen eltérés (készlethiány) esetén előzetes egyeztetés után módosítjuk megrendelését. A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon történik, hétvégén az ügyfélszolgálat és a kiszállítás szünetel.

Értékesítő fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció vagy a gyorsvásárlás adatainak valódisága kérdéses, értelmezhetetlen, vagy a vásárlási feltételeknek nem felel meg, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását Vásárló ügyfélszolgálatunkon e-mailben vagy telefonon kérheti, a megrendelés véglegesítése vagy futárszolgálatnak történő átadása előtt. Amennyiben a webáruházban leadott megrendelését módosítani szeretné (termékeket hozzárakatni, kivetetni, mennyiséget módosítani, stb.), kérjük, jelezze igényét ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben a kért termék(ek) elérhető(ek) raktárról, megrendelését módosítjuk, és elektronikus levélben visszaigazoljuk azt az új fizetendő összeggel. Az általunk visszaigazolt, de a Vásárló által nem keresett és még ki nem fizetett érvényes megrendeléseket az utolsó visszaigazolás dátumától számított 15. napon töröljük, melyről Vásárlót automatikus üzenetben értesítjük.

6. SZÁLLÍTÁS

A kiszállításokat szerződött partnerünkkel, a MPL szolgáltatással végezzük. A szállítási határidő mindig az adott rendelés függvénye, átlagosan 1-3 munkanap, kivéve a kiemelt időszakokat (pl. akciós termékek és/vagy időszak miatt megnövekedett érdeklődés), amikor a szállítási idő jelentősen meghosszabbodhat. Kiemelt akciók esetén regisztrált felhasználóinknak külön jelezzük, hogy az adott időszakban jelentősen megnövekedett szállítási időre lehet számítani. A webáruházban feltüntetett árak és feltételek Magyarország területére leadott megrendelések és kiszállítások esetén érvényesek. Ha a megrendelés státusza 'Lezárt', akkor megrendelése a következő munkanapon átvehető, vagy szállítja azt szerződött futárszolgálatunk. Amennyiben a Termék nem érkezik meg Önhöz a várt időpontig, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a problémát azonnal kezelhessük.
 
FONTOS INFORMÁCIÓ KIEMELT IDŐSZAKOKBAN ÉRVÉNYES SZÁLLÍTÁSI IDŐVEL KAPCSOLATBAN!
Kiemelt, akciós időszakokban (pl. extra akciók, Black Friday, stb.) a szállítási idő a beérkező megrendelések óriási száma miatt jelentősen, akár 2-3 héttel is meghosszabbodhat. Mindent megteszünk a megrendelések mielőbbi kiszállítása érdekében, de a rendelések nagy száma és magasabb értéke miatt fizikailag jóval több időt igényel azok precíz összekészítése, így a hosszabbra nyúló szállítási idő miatt szíves türelmüket és megértésüket kérjük ezen időszakokban.

A futárszolgálat a csomag átvétele után emailben és SMS-ben is jelzi, hogy csomag érkezik címére, majd a kézbesítés reggelén újabb üzenetben pontosítja a kiszállítás várható időpontját is. A csomag átadása után bármilyen kiszállítással kapcsolatos információt a futárszolgálat tud adni az üzenetekben jelzett elérhetőségeken. Banki előre utalással vagy online bankkártyával történő fizetés esetén az ún. érintésmentes átvétel (CLD) is megoldott, melynek értelmében a csomag átvételekor nincs szükség semmilyen aláírásra, vagy ellenjegyzésre. Utánvételes fizetési mód esetén a futárszolgálat munkatársánál döntése szerint bankkártyával vagy készpénzzel is fizethet.

7. SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

A Termékek kiszállítása a Magyar Posta Zrt. által háztól-házig vagy csomagpontra, a rendelésben megadott magyarországi, belföldi címre történik hétfőtől péntekig, munkanapokon 8 és 18 óra között. A szállítási költségek a vételáron felül fizetendők.

A szállítás regisztrált és egyéni felhasználóink esetén bruttó 20 000 Ft feletti, egyösszegű vásárlás esetén belföldi címre ingyenes, ennél kisebb összegű rendelés esetén – Magyarország területén levő szállítási cím esetében – a fizetési és szállítási módtól függően változik, melyet webáruházunk a rendelés folyamán automatikusan számol. Amennyiben cégünk hibájából nem tudjuk rendelése bármely tételét szállítani, és ezzel a vásárlás végösszege az ingyenes szállítási küszöb alá csökken, a rendelést továbbra is ingyenesen szállítjuk házhoz. Ha az ingyenes küszöbérték alatti megrendeléséhez további termékeket rendel, így átlépve az ingyenes szállítási határt, a megrendelést szintén ingyenesen szállítjuk házhoz.

A szállítást szerződött partnerünkkel (Magyar Posta Zrt.) együttműködve bonyolítjuk, akik a csomag felvételének tényéről és annak várható szállítási időpontjáról SMS-ben tájékoztatják Ügyfeleinket.

Az alábbi szállítási módok és díjak érvényesek:

  • Házhoz szállítás előrefizetés esetén: 1 600 Ft
  • PostaPont, Postán maradó csomag és csomagautomata esetén: 1 200 Ft


9. A VÁSÁRLÓ MEGTEKINTÉSI KÖTELEZETTSÉGE

Vásárló átvételekor köteles a leszállított termékeket mennyiség és minőség szerint átvenni, azok csomagolását ellenőrizni. Ha bármilyen hiányosságot vagy - vélhetően nem szállításból eredő - egyéb sérülést észlel csomagjában, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és megfelelő körültekintéssel, az előzmények vizsgálata után a problémát orvosoljuk.

Kívülről sérültnek tűnő csomag esetén, kérjük, azt még a futár előtt bontsák fel és ellenőrizzék tartalmának sértetlenségét. Amennyiben a termékről felbontás után kiderül, hogy sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. Bármilyen ezzel kapcsolatos további reklamációt csak ezen jegyzőkönyv birtokában tudunk elfogadni, de az így megsérült termék(ek) cseréjét a lehető legrövidebb határidővel díjmentesen lebonyolítjuk.

Legjobb szándékunk ellenére is kiszállításra kerülhet gyári hibás termék. Ebben az esetben a hibás terméket azonnal cseréljük (készlethiány esetén értékegyeztetéssel más termékre vagy a termék árának visszafizetésével). A hibás termék visszaszállításának és az új termék kiszállításának költsége ebben az esetben cégünket terheli.

Értékesítő felelősségét kizárja az elháríthatatlan külső okból bekövetkező (megváltozott hatósági engedélyek, üzemzavar, vis maior stb.) szállítási hibákért.

10. AZ ELLENÉRTÉK MEGFIZETÉSE

A megrendelt termékek ellenértékének megfizetése történhet online bankkártyával, banki előre utalással, vagy utánvét formájában. Futárszolgálattal történő utánvételes kiszállítás esetén a futárnál bankkártyával is fizethet.

FIGYELEM! A számlák kiállítása távnyomtatással történik, azaz a csomagban vagy postai úton nyomtatott számlát nem küldünk, csak a vásárláskor megadott email címre, PDF formátumban.

Tájékoztatás az át nem vett utánvétes megrendelésekkel kapcsolatban

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben utánvételes fizetési módú megrendelése érvényes és feladásra került (azt igazolható módon nem töröltette ügyfélszolgálatunknál még a csomag feladása előtt) így azok átvételének megtagadása nem egyenlő a szerződéstől való elállás jogával. A szerződéstől való elállás lehetőségéről az ÁSZF 12. pontjában tájékozódhat. Amennyiben sikertelen a Magyar Posta Zrt. által több alkalommal megkísérelt utánvétes csomag átadás, Ön a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk. A felmerülő költségeket (oda-vissza szállítási díj, csomagolási díj, kezelési költség) köteles a Glittercocktail kft számára, az ezzel kapcsolatban kiállított számla ellenében 8 napon belül megtéríteni. Értékesítő a leszállított termékek tulajdonjogát a vételár teljes megfizetéséig fenntartja.

11. GARANCIA / JÓTÁLLÁS
 
Az általunk forgalmazott termékekre (rendeltetésszerű használat esetén) 12 hónap teljes körű garanciát vállalunk (kivéve azon termékek esetén, ahol ezt külön jelezzük).  Amennyiben a leszállított termékre jótállást (garanciát) vállaltunk, a jótállási időtartam alatt a termékhez kiállított jótállási jeggyel és a vásárlás tényét igazoló számla/nyugta (vagy annak másolata) ellenében érvényesítheti igényét. Jótállás esetén a hibás teljesítésből eredő felelőssége alól akkor mentesülünk, ha bizonyítható, hogy a termék hibája a teljesítés után keletkezett, vagy a hiba nem rendeltetésszerű használat következménye.
 
Jótállási igény alapján a Vásárló:
- Elsősorban – választása szerint – javítást vagy cserét kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy az az Értékesítőnek a másik igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, és az igény teljesítésével az Értékesítőnek okozott kényelmetlenséget;
- Ha sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, vagy ha az Értékesítő azt nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, a Vásárló választása szerint megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
 
Szavatossági igények:
Értékesítő a szerződést hibásan teljesíti, ha a leszállított dolog a szállítás időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződében meghatározott tulajdonságoknak. Értékesítő mentesül a szavatossági felelősség alól, ha Vásárló a termék hibáját a szerződés megkötésekor ismerte, a hiba oka a szerződés megkötése után keletkezett, a hibát a termék rendeltetésellenes használata okozta.

Fogyasztói szerződések esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a szerződés megkötésétől számított 6 hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével, vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
 
Szavatossági igény alapján a Vásárló:
- Elsősorban – választása szerint – javítást vagy cserét kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy az az Értékesítőnek a másik igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, és az igény teljesítésével az Értékesítőnek okozott kényelmetlenséget;
- Ha sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, vagy ha az Értékesítő azt nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, a Vásárló választása szerint megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
 
A Vásárló a teljesítés időpontjától számított 24 hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Fogyasztói szerződés esetében a Vásárló a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét. A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ide értve különösen az anyag-, munka-és továbbítási költségeket – Értékesítőt terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.
 
Jótállási, szavatossági igények bejelentése:
Vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását ügyfélszolgálatunknál írásban közölni. Ezúton kijelentjük, hogy a minőségi kifogások jogszerűségét minden esetben kivizsgáljuk. Fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Vásárló felelős.
 
Célunk, hogy maximálisan teljesítsük Vásárlóink elvárásait, különös figyelmet fordítva az esetleges reklamációkra. Ennek szellemében minden problémás esetet lehetőség szerint a legrövidebb idő alatt igyekszünk orvosolni. A termékekre vállalt garancia telephelyünkön érvényes, így az ezzel összefüggésben felmerülő esetleges szállítási költségek minden esetben Vásárlót terhelik.
 
12. ELÁLLÁS JOGA
 
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szerinti elállási jogát fogyasztó a megvásárolt termék (továbbiakban „Termék”) kézhezvételének napjától számított 14 nap elteltéig írásban, de indoklás nélkül gyakorolhatja, a Termék egyidejűleg történő visszaküldésével. Fogyasztó nem gyakorolhatja ezen jogát a természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) nem visszaadható termékeknél (pl. kozmetikumok, egyedi megrendelésre készített termékek), ha a Vásárló azok eredeti csomagolását felbontotta. 
Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (pl. a termék visszajuttatásának költségeit Eladó telephelyére). Értékesítő követelheti a Termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Termék károsodása esetén egy külön megállapított, csökkentett vételár kerül visszafizetésre. Abban az esetben, ha a Terméket a Vásárló használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen Értékesítő részére visszajuttatni, az elállási jog nem gyakorolható. A vételár visszafizetésére a Termék visszaküldésétől számított 14 napon belül átutalással kerül sor a Vásárló által megadott bankszámla számra. Ezzel egyidőben Értékesítő az eredeti tranzakcióval kapcsolatban esetlegesen felmerülő szállítási díj visszafizetéséről is gondoskodik.

A rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat, mint természetes személyeket illeti meg, cégeket (jogi személyeket) nem. A Ptk. 8:1.§ 3. pontja szerint a fogyasztó nem más, mint „a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy”.
 
13. SZERZŐI JOGOK
 
glitter.hu weboldal teljes egésze (szövegek, képek,  grafikák, animációk, videók stb.), illetve annak tartalma szerzői jogvédelem alá esik, így tartalmát, képeit, logóit kereskedelmi célokra másolni, módosítani, vagy terjeszteni a jogtulajdonos előzetes engedélye nélkül tilos! Az ehhez fűződő jogok gyakorlására kizárólag a Glittercocktail Kft jogosult. A Glittercocktail Kft. előzetes hozzájárulása (írásbeli engedélye) nélkül tilos a weboldal tartalmának egészét vagy annak részeit bármilyen formában felhasználni, átruházni, reprodukálni és/vagy terjeszteni. A Glittercocktail Kft. semmilyen természetű felelősséget nem vállal az Ön előtt megjelenő weboldal pontosságára, megbízhatóságára, aktualitására vagy tartalmára vonatkozóan, a honlapon elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok tekintetében, illetve nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos és/vagy hibamentes lesz. A honlap, illetve az ott elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok hozzáféréséből, illetve azok közvetett vagy közvetlen felhasználásából, a honlap használatra alkalmatlan állapotából, vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból, vagy félreérhetőségből eredő károkért és/vagy veszteségért való felelősséget a Glittercocktail Kft. kizárja.
 

15. JOGORVOSLAT

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Tel: +36 1 459 4800
Fax: +36 1 210 4677
Web: http://nfh.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf. 5.
Tel: +36 1 391 1400
Fax: +36 1 391 1410
Web: http://naih.hu

16. TERÜLETILEG ILLETÉKES BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Tel: +36 1 269 0703
Fax:+36 1 269 0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Web: www.panaszrendezes.hu

17. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Vásárló kijelenti, hogy a jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat átolvasta, megértette, és azokat mint akaratával egyezőt elfogadta.

Az oldal tetejére